Beli buku dummies wat pertama kalinya

Tadi malam aku pergi klcc sorang-sorang untuk beli satu buku yg nak jadikan panduan aku nak wat ebook. Sebab tadi macam dah stuck. So aku beli satu buku iaitu Success as a real estate agent for dummies. Harga RM75.80.

Sebelum ni mmg aku rase mahal buku dummies ni. Tapi lepas survey ebook oversea..same je mahalnye..baik beli yang buku betul. Puas ati pun yer.

Dan tadi aku belek2 buku lain dan nak remindkan diri sendiri, utk berjaya, kita kene :

  1. fokus
  2. ade goals dan kene give value kepada goals kita tu. cth: if nak kaye.nak wat ape dgn duit tu. give emotion.

hari ni gak alhamdulillah..sales crocs okey.. adalah terjual dalam 5 pasang kot. dan kene sound lagi sbb tokey pun tak pakai crocs..huhu.. tkpe..

dan anwar ade call aku ari ni..dan die kate nak commit bagi aku rm500 every month sbg investor utk biznes aku.kali ni aku tak mintak pun.tapi die yg offer..so okeylah.

dan antara advice aku pada die dan pade diri aku gak..nanti dah ade duit, beli rumah yg belum dibuat. dan kene dalam area kl..

 

Leave a Reply

