betul ker nih?

ari ni dah ari selase….aku tak tdo lagi..dah pkl 4.26 pagi..

utk ari isnin..aku bgn pkl 5.15 pagi utk sahur dan drive balik shah alam..mmg ngantok !! time drive tu.. pastu ade test..pastu ptg kelas ent..kelas mmg ngantok..tapi aku wat2 plan biz utk hilangkan ngantok..tapi tu pun terlelap gak..

isnin tu.aku tdo dalam pkl 12.30 tgh malam la..

dan pagi ni aku tak tdo lagi..sbb dah tak rase ngantok..dah melepasi zon tu kot..dan aku buat bende yg bodoh gaklah pagi ni.. erm..k la..nk tdo..

aku stay up ni pun sbb tak siap om in action..so ..aku siapkan kurang dalam masa sehari..padahal keje ni lect bagi dari awal sem.ni dah hujung sem..if dalam beberape jam pun aku dapat hasilkan keje yg aku pun puas ati ni.bygkanlah if aku ready 3 ari..semggu ke..sbln ke..tapi tu sume dapat dibayangkan jer..mmg takkn wat camtu ! huh !

Leave a Reply

