aku malas…

pls privatekan post ni !

aku malas gile skrg..skrg dah pkl 1.18 dan aku masih berjage..igt nak blaja opm td..tapi tak jadi.adik ad datang ..lame gak ngan die..ade sejam kot..pastu duk surf tenet dll..abeh mase aku…

dan skrg aku rase cam hilang direction dalam idup ni kejap. eh. watpe aku idup nih? i mean.ape yg aku nak capai ni..ape tujuan idup ni..?

skrg mmg tahap malas nak blaja dah kritikal sgt.mgkin sbb takde kawan lgsung kat tahap master nih. takder ganglah katekan. duk umah sewa pun takde kawan. kat rumah sendiri pun takde kawan. social needs tu paling basic kot !!!

argh ! tu masalah aku..nak cite kat sape.bkn ade org nak faham pun. yerlah.watpe nak fahamkan masalah aku. bile aku wat itu dan ini marah. tapi masalah yg aku hadapi, biarkan aku hadapi sorang2..takpe..

skrg master ade lagi 2 sem. utk sem ni ade lagi 2 bulan jer lagi.tapi byk gile keje yg tak start pun lagi ! argh ! mmg malas.. !!! mals. mals mals !!!! nape aku sambung master nih ?

berbaloi ke aku sambung? tercapai ke tujuan aku sambung nih? !!

mggu dpan aku ade 2 test. opm dan entrepreneurship. satu ape pun aku tak tgk lagi!!! shit !

tu jerlah luahan aku kali ni..tensen sbb aku takde tmpat nak luahkan prob aku. org pun tak minat pun nak ambil tahu. ape yg pnting aku yg kene ikut kehendak diorang.

sabar jerlah kf.

2 Responses to “aku malas…”

  1. bdk bdk Says:

    alaa jgn la camni…awk kn seorg yg bercite2 tgi…jgn lor cpt ptus ase..waahh konon je kte nih..jap takde kwn ke..tp sy ant slh sorg kwn awk..kalu la awk xtawu…huhu..wpun xla bergune sgt pn..hehe tp boley la kot sket2 wat cam bergune jgak

  2. kfadhli Says:

    time tu mmg tgh mals gile..dan mmg negative gile..tu jer.


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: