aku sampai termimpikan pasal permata tu !!

tadi aku tdo je balik dari pasar tani..mak ade ajak pi hotel vistana hantar barang2 yg dah tlg cari utk dier ke sane.die dari mekah.sedare sesuan mak..tapi aku leh tanye camni plak?

“smayang kat luar or kat umah” mak aku jawab kat luar” dan mak aku pun cakap takpelah..tak nak pi..teruk kan? bkn ape..sbb mmg aku tgh tdo dan aku kene mandi dulu if nak solat kat luar..nak bersihkan badan…ni pun first day pose..tu jerlah alasan aku..

dan time tdo tadi..aku boleh mimpi jumpe ngan bf permata tu…gile ! smpai mimpi aku pk kan mende nih..tapi hakikatnye..msti sbb aku jeles bf die dapat die dan die sanggup turuti kehendak bf die..

dan aku gak risau if aku ade anak yg macam tu.hidup di kawal oleh bf dan dah ade bf seawal usia 18 tahun..sgt kecewa if aku dapat anak yg macam tu..

ape yg aku mimpi ialah..permata ajak jumpe.hal biznesla..ade die je kat meja tu..tapi ada dua air..bile aku tanye.die cakap betullah tu air bf dier..pastu kat hujung satu sudut tu..ade ramai2 orang..diorang satu kelaslah kot..pstu diorang bla..nak bla kene lalu kat meje aku tu..

last person is bf die..bf die cakap “hentikanlah sume ni” aku cakaplah”aku datang dijemput.bkan redah jer ” tapi bf die ttp tak terime penjelasan..

pastu bf die bla dan tunggu gf die siap2..aku smpat lagi mengomel.”ramai lagilah lelaki lagi baik dari die dll”

oklah..skrg aku nak mandi..pastu nak study finance..poyo gile!! go kf !! tiru dina..haha..

4 Responses to “aku sampai termimpikan pasal permata tu !!”

  1. bdk baek Says:

    eh sape dina tuh?huhu go kf!

  2. kfadhli Says:

    sape ek? bdk baeklah ..

  3. bdk baek Says:

    huahuahua bergune gak eh sy ni upenyer..go kf! go kf!

  4. kfadhli Says:

    mstilah ade !


Leave a Reply

