kelas opm (operation management)

semalam ade kelas opm..dan ade beberape soalan yg lect suruh mintak volunteer kuar dpn utk wat..dan ade satu soalan tu..die suruh aku jawab..bg isyarat mate je..yerla..dah aku bertentang mate ngan die..

aku ngan confidentnyer pegi dpn..pastu aku wat salah konsep.ni baru konsep..bkn jawapan lagi..die xplain suruh aku betulkan.die cakap dalam bi..tapi aku mmg tak faham ape yg die cube sampaikan..

aku smpai cakap “i can’t understand” ..until die pun smpai kene cakap malay !!

pastu bile konsep dah betul…aku dah duduk di tmpat aku balik..pastu time cek, jawapan aku plak salah !!! aduhai..kene pi dpn betulkan lagi..

malu mmg malu..tapi takpe..at least org akan percaye..aku ni taklah pandai pun..taklah genius pun..sbbnyer..org len yg kene jawab soalan lain..sumenyer betul..aku sorang je yg ade salah..sampai berkali-kali kene betulkan…

tapi takpe.aku hanye tersenyum sendiri jer..hehehe…

dan if aku tak salah jawapan..aku tak blaja la if ade 2 end.ni pasal PERT..critical path dll..

okeyla..at least beri smangat dan keseronokan utk aku dimalukan pada masa akan datang plak..hehe..score A+ utk subjek ni k !hehe..beselah poyo2 di pagi sabtu nih..

jap lagi nak kuar dan tgh rehman bukak booth di perindu..nak tlg die susun2 sikit…

Leave a Reply

