geram dgn bdk ni ..

k la.ni very negative post..dan aku akan private kan selpas beberape hari kot..dan post ni gak hanya akan mendedahkan kelemahan aku..

aku ade bg sorang bdk ni barang secara consignment. die bukak gerai kat kolej sempena aktiviti kolej..3 ari aktiviti tu…

ape yg aku geram..die asyik mgkin janji..refuse nak bagi duit walapun sikit..nak tunggu sume abeh until malam..pagi tadi die ade lagi janji nak bagi..tapi tak jugak..dan die kate mmg sales dah RM1k lebih..so..takkanlah RM500 pun takleh nak bagi dulu? shit !

alasan aku nak ambil duit supaye aku dapatlah budget nak beli stok baru nnti..tu jer..tapi ape yg wat aku geram is die tak respect akulah..dah la aku bagi brang nilai ribu dan die tak payah bayar satu sen pun ! dahla jnji aku tak payah jage gerai langsung tapi aku jage gak.dahlah aku kene bayar gak sebahagian sewa gerai tu..

aku mintak hak aku pun die takleh nak bagi..nak ignore macam tu jer..if msg dan kol pun byak je yg tak respon..dan die tak appreciate langsunglah kelebihan yg aku bagi kat die.bg barang nilai ribu2 dan die tak payah bg cagaran satu sen pun..

silap aku ialah mgkin aku ni baik sgt..tak tegas..senyum byk sgt kot..dan aku mcm depend or deseperate sgt nak mintak die tlg jual..aku potray kan diri aku sebgai org yg takde pengalaman sgt..die tu macam bgs sangat.. aku gak tak mintak ic die dari sblm start bisnes..aku gak tak mintak ape2 cagaran dari dier..

lpas ni mmg aku takkan berurusan ape2 dah dgn dier..unless die bayar cash dan die yg datang ke tempat aku..if nak aku ke tmpat die pun okey..tapi sume masuk sebagai kos lah..

dan balik je umah arini..awek kawan aku duk makan kat dpn2 pintu kat ruang tamu ni..smalm pun tdo kat umah aku..bgs sgtlah tu ! meriah sikit umah aku ni

Leave a Reply

