Crocs murah dan original (siri 1)

Alhamdulillah…smalam aku baru ambil stok daripada supplier utk

http://kedaicrocs.com/

aku..kedai online pun aku dah berjaya siapkan..syukur gak..

tapi aku amek stok tak banyak lagila..yerla..baru nak rase rase je..hehe..tapi aku dah start amek order dah untuk trip kedua aku amik stok..yg trip kedua ni aku jangkekan aku akan amek byk dan byk gak yg terjual..tak macam yg first trip ni..amek byk tapi banyak nak return balik..

dan arini dah wat promotion gune beberape teknik tradisional gak..tapi http://kedaicrocs.com/ akan amek mase nak matang..tak diindeks kat search engine pun lagi..

target bulan ni..aku nak achieve jualan dalam 50 pasang..okey tak? urmm..tak maulah..nak byk lagi ..150 pasang..hehehe..

oklah..target jualan bulan ni ialah 150 pasang..doa2lah tercapai…walaupun macam mengimpikan bulan dan bintang di angkasa…hehe..

Leave a Reply

