Meminta-minta

aku pernah dah postkan di blog ni aku rase pasal aku mintak kat orang nak pinjam duit..mmg rase diri ni cam sgt hine dan daif..yerla..duk mintak kat orang nak pinjam duit..ish..sgt memalukan..

tapi……skrg aku nak wat lagi ! so what? hehehe..aku akan wat offer camni..pinjam 2 bulan dan dijangke untung lebih 15% setahun..cube lihat di bawah..

labur selama setahun dgn untung 15% – RM75

labur selama dua bulan dengan untung 15% -RM12.5

oklah..here is my goals..nak dapatkan RM13 k before 1 August.

anda semua menjadi saksi kepada bakal kegagalan saya k ? hehe..

report pada 15 ogos 2009 : hanya seorang yg bg aku pinjam RM1k dan aku mulakan bisnes ni dgn modal RM7k. hasil dari duit ptptn dkt RM5k, 1k duit kawan tu dan 1 k duit dari syarikat aku wat talk dan juga hakcipta ebook yg aku jual..so, failed dapatkan 13k.. kf never give up !

Leave a Reply

