ceritera hujung mggu..

hari ni aku baru selesai buat talk di sebuah sekolah menengah di ampang..alhamdulillah..aku bersyukur sbb ia lebih baik dari semalam iaitu di sebuah sekolah di kajang..ada perkara2 yang aku berjaya perbaiki..

aku sebenarnye dah “lupe” yg aku ade blog..cume smlam undang tanye aku tentang satu post yg aku tulis di blog..oh ! baru aku sedar aku ade blog.hehe..

mggu lepas aku hadir ke kelas isnin dan selasa sahaja..selasa tgh ari dah bergerak ke melake..ade conference dan paper group aku dipresent pada conference tu..alhamdulillah..

aku tinggal di rumah tamu dan tetibe dilantik sbg org yg menguruskan semua org yg tinggal di rumah tamu..mmg time kat situ..aku sgt rindu nak berbahasa melayu..sbb di rumah tamu tu..aku sorang je melayu..yg lain dari arab saudi, yaman, kenya dan india..

ari ni mak dan ayah masih di penang or kedah..igt nak balik uitm petang ni..tapi cncel la..nak berehat lagi di rumah..besok malam aku balik lah ke shah alam..petg ke…

ebook aku masih gagal di terbitkan..website pun gagal lagi nak disiapkan..hopefully mggu dpn aku leh settlekan tentang web ni..dan segala tentang ebook..

hurm..mampukah aku?

aku kat rumah sewa ada housmate baru..die lecturer art and design..die nampak cam baik..mmg baik..tapi aku tak berkesempatan lagi nak borak dgn die..

okeylah..jumpe lagi yer..pada rakan2 yg sudi berkunjung ke blog aku ni..thanx banyak banyak k..siapalah aku tanpa korunk sume🙂

Leave a Reply

