Ceritera 4 Julai

Ammar Zahar lancarkan lagi produk terbaru dier. Harga RM47 dan if upgrade jadi RM100. Dan mmg aku teruju tengok produk die especially lepas belek2 ebook free yang di bagi. So mmg tak dinafikan die mmg pro bab nak mempengaruhi orang nih.

Aku tanye Putra, die kate, beli jerlah…Memang if nak beli boleh sbb duit tgh ade. Taklah banyak. Tapi ada. Tapi aku decide untuk taknak beli lagi sebb duit mania yang aku beli dengan nilai hampir RM200 tu pun aku tak wat tindakan lagi. Kira duit berterusan keluar tanpa masuk satu sen pun.

Lagipun aku baru je beli ebook panduan bina minisite yang sebenarnya aku dah pernah ada sebelum ni. Tapi tak di guna dan belajar pun daripada ebook yg aku dah beli tu.. So, hangat-hangat tahi ayam je. Itu kenyataannya!

Oklah. Tutup cerita pasal nak beli ebook. Tak lame lagi, msti ade je lagi ebook yang Ammar keluarkan. Nanti aku belilah yer. Selamat RM100 aku ari ni. Hehehe

Seterusnya ialah cerita ebook aku. Rakan JV aku dah sediakan kupon untuk semua pembeli ebook die. 350 orang kesemuanya. Sekejap je ebook die sold out. Harga dahlah RM95. Jika ebook tu mmg boleh wat duit bagi yang membacanya, orang sanggup jer bayar. Tu moralnyer.

So, tadi aku dah commit dengan dier yang ebook aku akan lancar before 10 Julai. Actually banyak lagi yang perlu disiapkan seperti salesletter, sistem affiliate dll. Cuti dekat 3 bulan pun aku tak dapat siapkan. Inikan pula tinggal kurang dari 2 minggu dan semester dah nak bukak.

Tapi aku anggap ni sebagai cabaran. Dah lama sangat aku manjakan diri aku tak tentu pasal. Sekarang nak letakkan pressure plak !

Malam ni aku dah ajak adik bradik aku yg lain beserta semua ahli keluar pi kampung baru makan-makan. Kat restoran Ship tu. Korunk besekan pergi? Sorang je yg tak dapat datang. Abg Din. Die ade “job” arini dan besok. If tak, complete sueme  8 bradik🙂

Dan sekarang aku mengantuk..tapi nak tahan gak.sbb berangan nak pi masjid zohor ni. Cuti dekat 3 bulan. Tapi pergi masjid15 kali(3 hari) waktu solat pun tak smpai kot. Camnelah nak bermimpi selamat dari api neraka ek. Ish3..

K la.. looking forward gak nak bukak sem. Nak set dalam otak yang belajar tu best…menarik..mengujakan..tak susah..tapi mencabar dan aku akan sahut cabaran tu ! Nak dapat sume A+ sem ni ! Leh ?🙂

Leave a Reply

