Paper group aku terpilih…

Aku igt paper aku memang dah tak terpilih untuk conference marketing tu. Aku ni jenis yg tak begitu optimis plak. Tapi satu hari tu, dapat email dari Dr. Faridah.

“Dear Khairul,

Just to inform you and colleagues that the INCOMAR committee has decided that education and halal group are the only 2 papers that are approved for presentation during the conference.”

Aku punye group wat pasal education tu. Tapi if ikutkan ati, memang aku taknak present. Lagipun Karem si cikgu BI dari Arab Saudi tu dah ade kat Malaysia dah time tu.

Tapi if nak difikirkan secara positive, bagus gak aku present sbb ni lah conference first and last yg mgkin aku berpeluang present paper. Hurm…

Apapun, alhamdulillah.

Leave a Reply

