Dapat kerusi besh !

Hari ni akak aku amek kerusi merah aku kat umah ni. Die gantikan ngan kerusi office die yang sgt besar dan selesa [tapi if dah berpeluh, tak selese gak.Hehe]. Akak aku yang lagi satu tengok pun die jeles. Yerla. Die kate kat office die kerusi takla smpai camni sekali. Padahal gaji die dah lebih 3k.

Tapi aku nak rase duk kat kerusi best ni pun smpai abeh cuti ni je pun. Lepas ni aku tukarlah ngan kerusi akak aku yang kat master bedroom tu. Kerusi tu diguna oleh ayah aku dan die. Tapi kerusi ni mmg best. Hand rest pun best. Dan rase lainlah if duk atas ni dan buat keje.

See ! Kerusi pun leh wat kite rase best. So, pada orang-orang yang dah jadi bos nanti, bagi kerusi best-best kat anak buah anda okey !

Walaupun dah ada kerusi best, aku masih tak siapkan utk talk pada 25 hb ni. Dah try nak prepare siang tadi. Tapi ternyata sangat sukar. Malam plak leh layan Smallville. Untuk talk 23 hb alhamdulillah. Dah ready. Dah lame gak tak wat talk ni. Rindu pun ade. Echeche.

Dan apa yang best ialah 23 dan 25 ni ialah di skolah menengah. So, takdelah semencabar di depan budak darjah 2 ! Tapi untuk yang 25 ni beratlah. Kene wat talk 3 jam straight dan rehat 30 minit sebelum disambung dengan talk selama 1jam setengah lagi. Abehla budak-budak ni kene tengok muke ari satu ari suntuk kat sekolah tu.

Tadi aku belek-belek Al-Islam yang ayah aku beli [jarang kot beliau beli majalah]. Aku bace tentang Datin Paduka Siti Sa’diah Sheikh Bakir. Dia yg mengepalai 25 hospital KPJ. Jcorp punye kronilah. Die ade mention pasal die dah ade great team. Diorang mampu pulihkan hospital yang diambil alih dan menjadikannya profitable.

Igt tak aku ade tulis pasal team sblm ni? Dan dia ada sharekan bahawa dia tidur pkl 11 malam dan bangun pada pukul 4 pagi setiap hari. Bestkan if berjaya jadikan diri kita kurang tidur sepertinya ?

Leave a Reply

