kusut

hurm..tgh kusut..if duk layan perasaan..nak tdo dan malas wat ape pun..nape aku kusut?

sbb ebook ..tu main factor..aku dah tempah kat org wat affiliate dll..tapi tak siap..mintak tlg kat abg..die bz..pastu ebook aku jugak tak disiapkan lagi..duk pk content tak bestlah..content tu leh dapat free la..macam2 lagi..ni kire tgh down gaklah..

dan talk utk di rawang aku tak ready lagi..aku duk pk duration talk lame sgt..msti penat gile..pagi tu..direct 3 jam..lepas tu rehat dan ade lagi 1jam setengah ! dan satu slot tu mmg aku tak bese dan tak ready n mmg mncabar bagi aku..nasib bek yg utk skolah ampang pade 23 ni aku dah siapkan smlm..alhamdulillah..

dan hari ni ..aku ade dapat offer utk jual crocs plak..macam best..walaupn untung tak besar..tapi at least adelah income sikit if aku wat sikit2 pun..urm..nak atau taknak..tu jer…dan kenelah wat plan betul2 if nak..mgkin duit yg dah dapat nanti leh gune utk register pi haji..yg RM1.3k tu kot tak silap aku..pergh..berangan bkn main yer..

oklah..let say nak pi haji kene bayar 1.5k..darab 3..so dapat 4.5 kene ade..darab 3 sbb brangan nak registerkan parents aku..baik berpuluh ribu lagi tu blakang kirelah..Allah if nak mudahkan urusan kita..sekelip mata jer Allah boleh wat kan?

sekarang dan pertengahan jun..so..if jadi wat crocs ni..aku target mgkin sebulan untung 1 k la bersih..konon..start julai..then ogos, september, oktober, november..so hujung november leh daftar dah utk haji tu..

ok..this is my goals..gudluck k kf ! aik? so dah konfem ke nak wat crocs nih? hehe..naklah kot..ape lagi pilihan yg aku ade..hehe..

disebabkan aku nak layan kekusutan aku ni..aku nak tutup laptop ni..nak plan atas kertas utk ebook aku..ape yg aku nak wat..dan juga nak plan bile mase aku nak wat utk skolah kat rawang tu..tu jerlah.

oklah..smoga segala urusan kita dipermudahkan..diberikan umur yg berkat dan rezeki halal yang melimpah ruah..πŸ™‚

6 Responses to “kusut”

  1. afifsempoi Says:

    rilek, jangan kusut2..haha..peluang ade di mane2..
    aku de nampak satu bende best, kalo2 ko reti, cantek gak,…..

  2. kfadhli Says:

    aku reti? mestilah tak..haha..ko ni..suke suspen2…

    if aku tak reti pun..sng je nak cari org len yg retiπŸ™‚

  3. afifsempoi Says:

    tu la…nnti aku tnjuk kat ko…
    bisnes jual ebook ko la, pe lg…

  4. kfadhli Says:

    owh..tunjuklah k nanti..hehe

  5. Munibah Says:

    abg kf,yg psl adab2 sebelum tido 2,ade 2 perkara lagi yg perlu ditambah:
    1) bdn mengiring ke kanan ikut sunnah rasulullah
    2) sblum tido, bace jugak bismillah sbyk 21 kali..supaya dijauhkan
    drpd sbrg perkara yg x diingini drpd berlaku seperti kecurian..
    semoga Allah melindungi diri kita semasa kita tido..AMIN

  6. kfadhli Says:

    yup..betul tu dik..

    tapi awat comment kat post nih?πŸ™‚

    btw..cepat betul jumpe blog abg yer? bgs. pandai gunekan google.


Leave a Reply

