tak tdo sgt ari nih..gud ! but not productive gak

oklah..ari ni aku nak cite yg aku bgus sbb tak membute je keje..aku smalm kuar makan dan jalan kat uptown skit ngan pian..dalam pkl 12 baru balik umah kot..so tdo pun lewat..tapi make it pkl 12 la ..

aku bgn pagi tadi hampir pkl 7..jadikan pkl  7 je k..pastu aku drive kete..pi bfast ngan parents, pi pasar..pastu tgh ari aku kuar pi service kete kak na..ni lame gak ni..aku lepak kat bilik menunggu..byk gaklah bace buku anthony robbin yg unlimited power tu..

then balik dah ptg gak..pastu aku mmg dah sgt ngantuk..ngantuk gile ..mmg dah nak2 sgt tdo..tapi aku dah ade appointment ngan akmal.die nak cite mlm skor a..pkl 4 janji ngan die..

pastu pegila jumpe die dalam keadaan yg sgt letih..tapi taklah tertdo dpn die..aku minum air kosong je..dan mmg mcam dgr ceramahlah..aku dapat cakap seketul dua jer..lagipun mmg aku bkn jenis nak byk cakap..pastu lepak kat situ smpai pkl 6.30 gaklah kot.

balik mandi.dan smpat tertido jap..mgkin dalam 30 minit.pastu bgn..makn..tgk brite jap.pastu mak ajk pi sri gombak.pi beli lampu..pastu balik..aku tgk result final xm.alhamdulillah..pastu terus rush nak jumpe balay plak..janji jumpe kat shell danau kota pkl 9.30..

jalan kat uptown jap..minum cendol di pakli..then dkt pkl 11 die kene bla..so kiteorang pun berpisah..sampai umah..aku duk dpn laptop..dan skrg dah pkl 12.35…

aku dah siap mandi..solat dll.so skrg aku nak tdo..kire nyer aku tdo pkl 1..so not bad kan? tdo malam 7 jam..lor !!! mmg lame pun !!! ape yg nak dibanggekan nih sbenarnye kf ! hehe..so..lepas ni mmg tak leh tdo siang pon !!@!!

k la..tata ..titi..tutu..

jap..time dgr ceramah tadi..antara yg best.die cakap..putus asa ni sifat syaitan..ego pun sifat syaitan..dan juga die obses gile ngan law of attraction..hurm..dahla.maleh nak tulis aku kene skolah ape tadi..haha..

Leave a Reply

