rangkuman beberape cite

skrg jam dah pkl 1.36 pagi. ari ni ari sabtu. tgh ari nanti kene pi berarak kenduri azimy di kelana jaya. ni seblah perempuan. petang plak akan bergerak ke temerloh dgn parents aku.kenduri gak. aku dah ngantok gak. tapi nak gak tulis sbb aku dah lame tak tulis kat blog nih.saje utk kenangan aku di masa akan datang.

jumaat

ari ni sebelh malam azimy dinikahkan. skali lafas die dah berjaya disahkan menjadi suami kepada pasangannya..ape yg aku nak igtkan pade diri aku ialah :

  1. ic jangan lupe bawak beb ! hehe..
  2. makanan biar byk dan berlebih dari berkurang.
  3. kene ade sapu tangan dalam poket !
  4. peta biar jelas.amek dari google map stylo gak per
  5. mic dan pa system
  6. pelamin yg indah2..haha..
  7. lepas dinikah, salam parents dan solat sunat dulu..jgn tak sabar2 k!
  8. tetapkan mase pkl brp.jgn general sgt cam “lepas isyak” dan jgn lewat.biar awal sejam takpe.

majlis berlangsung kat bukit rahman putra. area kat sg buloh.

khamis

aku tdo je kot kat umah..sbb smalam penat..balik lambat gile..smpai umah dkt satu pagi..buat ape? bacelah kat bawah nih !

rabu

awal pagi lagi aku dah bgn sbb aku nak kene pi skolah kat sg pelek tu balik..payment aku diorang tak settlekan lagi..tak banyak pun..tapi lebihlah dari RM500..padahal duit mmg aku dah blanje in advanced dah..rupe2nye diorang tak pos lagi.padahal prog tu dah berlangsung lebih dari sebulan.

mmg kerani tu tak boleh nak issue lo dan cek yg baru..kene tunggu yg tu gak.so, lepas ni, if bayar..kalau pkai LO, aku nak charge lebih..sebulan lebih nak kene tunggu.huh !! tu pun nasib bek die bayar. kalau tak? kos aku pergi skolah tu pun dah hampir seratus dah..

lepas gi skolah tu..aku pi shah alam terus..aku pegi beli dvd konvo rm30, dapatkan slip yuran utk geran tu..aku dah delay gile..surat tu cakap kene reply within 14 days. tapi skrg dah sebulan lebih kot..ni sume sbb ambil mudah dan bertangguh !!!

aku gak pasang external ink printer..kosnya ialah RM130. aku ade gak usha2 nak beli handset baru.aku tanye 2 kedai..”handset nokia paling murah brp?” kedua2 cine yg aku tanye tu jawab tanpa memandang langsung ke arah aku..aku tnye..kurang seringgit pun takleh ker? mmg tak leh !!

cume aku nak cite kat sini..if tak berduit.takde sapelah nak pndang ko ! dah lah mintak handset paling murah ! ari tu harga kat sungei wang rm109…kat pas ialah rm100..tapi aku tak beli pun sbb aku pun baru realize yg mmg aku takde duit dah pun..nak bayar sewa pun duit dalam bank islam tu tak cukup..ish3..

kat umah sewa plak…pergh !! if ikut ati mmg aku dah nak bla dan cari umah len !! nasib baiklah aku leh bersabar lagi..yerla..brg2 aku org tak reti nak rspect dan ade plak org menumpang free2 tnpa pengetahuan aku..

dan pkl 6 lebih aku dah kuar dah.tapi tunggu bdk ni dkt sejam gaklah..dah 7.30 lebih baru siap dan gerak ke jj bkt raja. dgn sape? biarlah rahsia..tapi mmg byk gile aku msg die tak reply pun..sampai nak tunggu aku call baru jawab..

kat jj nak tgk syurga cinta. gile islamik cite tu..mmg byk unsur dakwah..walaupun maksiat tu mmg byk gak.dapat gaklah kutipan 1.5 juta mggu pertama..ok what ! lepas beli tiket, makan mcd jap.pastu kene balik ke umah die jap sbb ade org nak jumpe.kat pusat komersil je..tapi jauh tu bg aku …pstu pegi balik ke jj lepas tu..muvie start 9.20 malam..

dah abeh tgk muvie tu.hantar die balik dan aku terus pecut balik ke umah..

dan jugak arini ..byk mende yg tak pernah berlaku dan aku tak pernah wat terjadi..kf2..

ebook aku jugak dah lari dari schedule dan aku kene bayar “penalti” kat 2 orang sahabat. dah diorang je yg comment kat satu post tu..hehe..nasib bek 2 org.if 1o org? rabak gaklah poket nak bayar..

Leave a Reply

