terase berdose … sentiasa berpanjangan kot dose nih.. oh !!!

time pegi subang ari tu..abg  yusry copy dari aku video youtube org ajar chicken dance dan full song die..then ari tu gak..abg yus bukak utk bdk2 ni nari2..

adui..terase berdose sbb aku tlg bantu sebarkan mende tu..mende tu plak mgkin akan disebarkan oleh abg yus..dan dose aku akan terus berpanjangan..takkan tu yg aku nak bawak bile aku dah mati nanti? aku nak pahale..bukan dose yg berpanjangan..

in a positive side..kan bgus if aku boleh sebarkan video klip yg bawak kebaikan…tapi aku tak promote pun kat abg yus..mcm video andai ku tahu tu ker..

nnti nak email dan cakap pasal ni kat abg yus lah kot..ntah bilelah yer..

dan jugak ingt..utk nak tebus dan neutralkan balik dose2 ko tu..kenelah ko sebarkan mende2 yg baik2 pulak k !!

Leave a Reply

