kem di sekolah di subang

aku baru balik arini dari kursus di subang ari ni..kursus tu berlangsung dari hari sabtu pagi hingga ke tengah hari tadi..antara mende yg aku nak igtkan diri aku ialah

  1. bile aku wat keje2 yg meletihkan dan bejemur tgh panas..kenelah sediakan air yg byk2 utk diminum..aku mmg “pengsan” lepas smpai kat umah…
  2. bdk2 kat sane sume speaking bi..slang melayu pun dah takde..gile inferior bile tak dapat nak communicate in english fluently !!!

time kursus aritu aku jumpe lagi azie, anne, dan antara org baru yg aku bekerjasama ialah Tuan Othman, Kak Syaya. Dan ade juga jumpe ngan Iwan kecik kawan kepada iwan besar..

dan time kursus ni gak, abg yusry dah berjaya secure sekurang-kurangnya lagi 2 contract ! slah satunya ialah utk bdk2 nakal..kursus ni actually sempoi gile.aku tdo malam tadi pun atas lantai dalam kelas je pun. di dalam kelas. utk wat kursus ni pun kacang je bg aku..hehe..

oklah..strength yg ialah :

  1. hissan (ketua fasi)
  2. aku – fasi n perceramah pagi bute..haha
  3. anne -fasi
  4. kak sysya – fasi
  5. azie – fasi
  6. yusry – penceramah
  7. tuan othman – wat kembara malam dan operasi burung hantu (obh batal)
  8. malek – disiplin

aik? 8 orang je pun !! hehehe..

tapi perbezaan aku ngan syrkt yusry ialah dari segi equipment yg die ade dan org2 die..iaitu:

  1. die ade walkie talkie..nampak hebatlah..hehehe
  2. printer, portable speker n mic
  3. khemah
  4. 4wd drive ..hehe..
  5. social skills
  6. team
  7. malek sbg penjaga disiplin yg ..pergh !!!

thats all kot !! taklah susah nak kejar die kot..hehe..

btw..aku kene improve care aku jadi fasi..takde informal relationship lgsung..hehe..time ice breaking pun cam hape je !! not well prepared bg aku..men redah jer..time talk pun camtu gak !

Leave a Reply

