tip utk yg putus cinta

ni utk org yg tensen bile baru putus cinta..kalau anda gumbira putus cinta..so takyah bace post ni k..

utk lupekan die yg tak gune tu.sibukkan diri anda..rangkakan dalam satu kertas, apa yang anda ingin lakukan untuk sepanjang hari, minggu bulan mahupun tahun..buat ape yg anda dah lame tangguhkan sbb takde mase dll..

ini jugak boleh dinanggap sebagai memberi masa untuk anda memanjakan diri anda sendiri dan menjadikan diri anda sebagai org yang paling anda sayangi..

rileksla..watpelah nak sedey sgt sbb clash arini..andai kate baru nak clash lagi 10 tahun ke..kan lagi merana..so cube lihat hikmah di sebalik setiap kejadian yg berlaku…

One Response to “tip utk yg putus cinta”

  1. amirah Says:

    btol3…xdew mkne nye nk ingt kt laki xgune cm 2..haha


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: