condition life aku skrg..

honestly..lonely gile idup skrg !! kehidupan sosial yg sgt teruk.ni bkn cakap pasal pompan k..tu gersang namenyer ..huhu.. mmg aku takde kawan sgt skrg..mgkin ada sorang dua yg aku boleh ajak kuar..tapi if nak harapkan diorang or sesape ajak aku minum or kuar..mmg takde langsung..

dan if org tanye aku sape kawan baik aku skrg..jawapan aku : TIADA..

so..mmg sgt sgt sgt teruk…

produktivity aku pun teruk gak..aku tak dapat fully utilizekan masa setiap hari..aku tak tau lagi cite2 nak jadi ape..if dah tau pun..aku takde satu gambaran jelas camne nak capainyer lagi..

aku dapat senaraikan byk mende yg org len sume ade..tapi aku takde..[tapi byk je gak yg aku dapat tapi org len tak dapat..hehe.nak gak tu !! ]..

oklah..aku tak salahkan sesiapa utk sume cabaran yg aku dapat ni..sume salah aku..so aku bertanggungjawab nak betulkan..if aku rajin..aku akan cube betulkan…

ups !! aku baru teringat sape antara pembace blog aku ni..adui.segannyer kat dier..tapi takpelah..hehehe..tak lame lagi byk posting kat sini sume akan “ditiadakan”..

oklah.punce kepada aku tak productive ialah aku takde matlamat dan perancangan yg jelas..

pasal punce kepada social problem tu plak…urm…..sbb aku ni tak attractivelah kot..haha..kf yg membusankan !!! korunk pun tau camne kf yg membosan ni kan? dapatkan bayangkan ? bgs !!

oklah..bsk mmg aku dah berangan adalah hari utk berangan2 dan plan ape aku nak wat dgn saki baki cuti aku..ape yg dicapai dan juga plan jangke panjg aku..antaranya..aku dijangka kawen pada umur 30 tahun dan bknnya 25 spt angan2 sblm ni ..huhu..

Leave a Reply

