belanjer RM97 utk jadi ahli premium wangcyber.com

oh !! kuar duit lagi..cam air je duit kuar dari bank..tapi duit masuknyer tiade..hehehe..

arini aku rgister sbg ahli premium kononnyer dah nak start seriuslah dalam bisnes internet nih…smoga menjadi..doakanlah aku dapat capai  impian ni k..hehehe..

tapi mmg bahayela ade online banking ni..pantang ade duit jer..nak mengklik dan abehkan duit jer..dah takde duit baru reti duduk diam..

btw..tadi aku try call cg yg kat sepang tu..yerla..payment tak dapat2 lagi..waaa….tapi die tak angkat..yerla..sape nak agkat if tau org tu call nak mintak utang..waaaaa..kuasa dua..huhu..

aku dlu pk nak report polis je if tak bayar ..haha..tapi skrg aku pk…sabar dulu..dan if tak bayar gak..bg surat kat pengetua..dan kf.lpas ni..utk apa jua talk..kene dapatkan surat dari pihak skolah dan juga aku kuarkan surat yg diorang kene sign if nak delay2 payment nih..

Leave a Reply

