ucapkanlah terima kasih..free je kot..

susah tak nak ucap terima kasih? dua patah dan percuma dan tak berpeluh pun nak cakap k?

lepas bace pos ni msti ade org cakap..gile berkire kf..tak ikhlas dll..takpela..tak kisah..aku share ni pun utk peringatan kpd diri aku dan juga pada sesiapa yg nak ambil sbg peringatan..

aku penah kuar ngan sorang ni..mmg transport aku punyela..sbb aku yg jmput dier..then time makan pun aku yang bayar dan aku yg belikan..pastu lg skali minum pun aku yg bayar …

tapi aku tak dengar sepatah pun ucapan terima kasih daripada dia…mgkin dier terlupa..tapi lepas2 tu pun die takde la nak sms ke cakap thanx..or tunjukkan effort nak tanye camni ni ke “eh..tadi awak blanje ek sume tu?” kire takdelah nak tnjuk cam nak bayar balik ker..nak blanje aku plak lpas ni ker..

mgkin takde ape bg die stakat blanje mcd dan minum2 tu..tapi if die cakap terima kasih ke…or buat2 nak tanye ke..kan lagi manis…if die ni mmg insan dah berjasa dalam idup aku..mgkin tak patut pun aku expect camni dari dier..tapi …

hurmm…takpelah..no hal..aku pun tak mintak die ganti balik pun sume mende tu..

oklah.lepas ni kita semua rajin2lah ucapkan terima kasih jika dirasakan wajar k..free jer nak cakap terima kasih !

Leave a Reply

