RM5k? tinggal angan2 jer..hehe

kawan yg berhati mulia yg plan nak bg aku pinjam duit tu ..tak jadi..sbb die tak qualify nak pinjam dalam jumlah yg die nak lg..tak lame lagi akan qualify..

btw..die layak utk 15k jer..so die tak jadi pinjamlah..tapi if aku mintak gak rm5k tu mgkin leh die pertimbangkan..tapi disebabbkan aku dah tolak job besar yg 2 tu..aku mmg takde keperluan nak gune duit byk lagi..cukuplah dgn duit sedikit yg aku ade nih..

smoga rezeki kita semua akan dimurahkan Allah sentiasa..dan bila dah sng..jgnlah lupe tunaikan zakat dan bantu org lain yg dalam kesusahan k…

Leave a Reply

