makin byk aku tulis makin terbongkar keterukan aku ?

tadi aku chat ngan sorang kawan ni.baru jumpe die skali..then die cakap..baru die kenal sape aku lepas bace blog aku nih..sume org pun actually akan cakap camtu..

tapi aku saje nak pk dari sudut yg negative..msti die ingat aku ni teruk sbenarnyer..huhu..tula kf..makin byk ko menulis dan berkongsi ngan public sume kisah2 ko dan ape yg ko fikirkan..makin terserlahlah kelemahan, kekurangan dan keburukan diri ko tu..

bg aku ..if tak sekarang..bile lagi..igt blog yg ade content cam sampah ni akan kekal smpai bile2 ker?hehe..tak lame lagi isi2 blog yg sampah2 ni akan tinggal sejarah jer..

lgpun..actually bkn ramai sgt yg bace blog ni..if ade pun..org yg tak kenal sgt aku..if kenal pun..korunk dah kenal kan aku ni camner kan?

ape kah yg terjadi ari nih? sume nyer bese2 jer..sbb aku tak wat byk mende..byk tdo dan buku yg patutnya dihabiskan smlm pun tak abeh lagi.. owh..satu brite yg aku nak sharekan..ade kawan aku ni nak wat personal loan dan die dgn baek atinyer nak bg allocation RM5k dari pinjaman die tu..

wah..ade gak org nak percaye bg aku pinjam duit byk ni ek.if betul jadi..dielah individu yg pernah bagi pinjaman paling tinggi pade aku yg tak berkejaya dan wat bisnes sentiasa rugi nih..hehehe..aku just bg keuntungan kat bank dan tak menjanjikan pada dia apa2 hibah..tu pun die sanggup dan percaya bg aku rm5k..

mane mgkin aku akan lupekan jasa org2 seperti dia..smoga aku tidak menjadi org yg tak reti kenang budi..heheh..

oh yer..lupe plak..ari ni aku dapat call dari sorang cikgu dan confirmkan satu job utk bln june..aku dapat 2 slot..aku charge murah jer..tapi takpela..untuk anak bangse gak..

dan ari ni aku patutnye nak bagi quotation kat 2 skul tu..tapi bile contact abg yusry..no response plak..so mgkin aku kene berdikari lah kot..tapi office bukit cerakah tutup plak arini utk reservation…

Leave a Reply

