gambar-gambar :)

just nak tunjuk tajuk2 yg sampai smlam dari mph.mane tau ade orang nk tgk2 ker..smlam kak g bace buku gobala krishnan tu..gembira if ade orang minat nak bace buku yg aku beli nih..alhamdulillah..hehehe..

in the future plan nak bg free kat orang2 tertentu buku cam formula solat smpurna.pada yg berminat jerla..

btw..arini adalah hari pertama misi aku nak abehkan buku kaler biru tu..aku dah start bce dan skrg dah lebih 100 ms..alhamdulillah..target luse msti dah settle bace buku tu..dan aku nak siapkan proposal nak wat yg pasal projek perundangan tu dan juga ebook tips penjimatan aku tu..dan lain2 pun nak wat..tapi nak fokus siapkan 2 proposal ni dulu..

okeyla.deadline utk siapkan 2 proposal tu ialah before  14 mei [kene tulis kat white board nih !! tapi kene padam dululah white board tu..kecik sgt..hehe]

oklah..aku share ngan korunk skali bagaimanakah office akak aku yg bukak law firm tu..ni before die renovate..mggu dpn start operation tak silap aku..dan jugak gambar2 time job yg aku dapat kat sepang baru-baru ni..

utk mggu dpan harap byk lagi mende2 significant yg akan berlaku..kite tgk same2 k..smoga KITA diberikan kekuatan, motivasi yang berterusan dan dipermudahkan segale urusan..ameen..

Leave a Reply

