alhamdulillah..settle talk di sepang

hari ni kali kedua aku pergi ke sebuah sekolah di sepang..ari ni aku pergi sorang je utk talk yg tak smpai 1 jam setengah..aku berurusan dgn cikgu azura berlatarbelakangkan pendidikan psikologi uia yg kemudiaannya sambung dalam bidang kaunseling..katenyer..utk bidang kaunseling..yg terkenal adalah daripada upm…cg zamzan dari upm lah..

dan spt biasa..aku juga berusan dgn cikgu gopal..beliau yg menjemput aku pada mulanya dan juga untuk hari ini.jika diorang nak, diorang boleh je jmput berlambak2 lagi penceramah yg berada di daerah sepang tu..lagipun aku charge bukanlah murah sangat..tapi alhamdulillah diorang di bukakan hati utk menjemput aku..

audience aku ari ni tak ramai..tak smpai 30 orang ..buat dalam bilik kecik sahaja..ari ni utk bdk2 yg ade masalah disiplin..diorang asingkan mengikut kaum bg slot aku ni..

aku tdo dalam pkl 3 pagi di atas lantai bilik sbb takut susah bangun pagi.. aku bgn dalam pkl 6 lebih dan keluar rumah sebelum pkl 7 lagi..sampai di sana sebelum pkl 8 dan talk aku dimulakan sekitar pkl 9 pagi..

pagi tadi mak kene kejut aku 2 kali gaklah seingat aku.ape yg aku igt.mak kejut dengan sangat lembut..gune suare je kot..tapi macam sgt lemah lembut.or manje..pelik kan? huhuhu..sayang mak kat aku kan? ala.mstilah !!!! anak dier kot..

tadi sembang2 ngan cg azura..die ade gak tanye ..aku ade tak wat utk kursus perkembangan guru..ayah baru je cakap tentang ni..so aku cakap mmg adelah..if nak aku boleh bagi proposal..tapi aku tak wat modul pun lagi utk mende nih..die ade gak tanye ade website tak.so ni silap aku..

so aku kenelah siapkan website..aku cakaplah dgn die yg aku tgh rebrand balik syrkt aku nih..nak tau name syrkat baru aku?if ade org tanye aku bgtau kat comment…tapi aku rase takde org akn tanye kot..oklah..aku nak tulis next post plak pasal ape yg aku borak dgn mak serta expansion plan for company aku yg kerdil ini…

Leave a Reply

