duplicate, copycat, tiru !!

oklah..aku mmg tgh buntu sebenarnyer tntang camne nak expand bisnes kecik aku yg satu ini iaitu talk..dan utk tips kali ni..kite sebenarnye just duplicate je dari leader in the industry..copy je sume strategy yg diorang wat..

oklah..sbg misalnyer..aku pilih syrkt a sbg syarikat yg no 1 dalam bisnes training di malaysia dan dunia..so tgk ape yg die offer..products and services die..so..copy jela..create supaye aku dapat expand..dan kite jugak dapat tgk strategy2 diorang yg len..mcam ape background speaker dieorang dll..

dan if takde idea nak wat bisnes jenis ape plak..just tgk syarikat2 conglemerate ke..sape2 jelah..tgk ape beberape syarikat yg diorang ader…dari situ dapatlah idea..alhamdulillah..aku yg dah stuck beberape ketika skrg ni dah dapat idea sikit dah..

ni idea utk expansion plan for biznes training la ..tapi ade gak idea utk biz len sikit2..sikit je..baru idea..implemetation part tu mmg agak perit..hehehe..

2 Responses to “duplicate, copycat, tiru !!”

  1. zul Says:

    Salam,minat ngan sykt latihan gak?bagusla.saya sokong.Saya pun ngah setup tapi biasala,capital prob..teruskan eh…

    zul
    http://www.zoelresources.blogspot.com

  2. kfadhli Says:

    nape capital prob ek?


Leave a Reply

