aku dah beli duit mania!!

akhirnye..buat kesekian kalinye..harapnye kali ni boleh memberi manfaat dan aku diberikan kekuatan utk berusaha bersungguh2..barang taktaulah bile smpai..sbb baru je order ..skrg dah pkl 1.23 pagi..so..aku pun qualify jadi affiliate utk duit mania ni..

komisen affiliate rm60 jer..so aku plan..sape yg nak beli ikut link aku..aku bagi rebat tunai rm30..oklah tu kan? bukan byk pun aku dapat..walau ape pun.utk yg excited nak beli..kaji betul2 berdasarkan review2 pakar yang jujur dan tidak berkepentingan..

aku ni dah jadi affiliate..dah kire berkepentingan dah..huhuhu..takpe2..apepun..tggu je review dari aku..

p/s:pkl 6 pagi nanti aku dijgke pi sepang..wat talk..oh !! doakan sumenye berjalan lancar k..prog smpai petang tu..

2 Responses to “aku dah beli duit mania!!”

  1. hak Says:

    camner nak daftar affiliate? tolong bagi cara nya , kena beli produk dulu ker?…

  2. kfadhli Says:

    yup..kene beli produk dulu baru boleh jadi affiliate..


Leave a Reply

