nak aku buat review duit mania?

aku mmg bukan yg selayaknya if nak review duit  mania..sbb aku bukan pakar bisnes internet pun..tapi tak salah kan if aku nak review dari perspektif org yg takde pengaman nih..utk yg dah byk pengalaman tu tak perlulah bace review aku..dan yg takde pengalaman pun..if tak percaye sgt kat aku..tak payahla bace gak k?

eh..nak review camne if aku pun tak beli lagi kan? huhuhu..sabar…sabar..aku mgkin akan beli dalam mase terdekat ni..mgkin ari ni atau luse..tgh nego dgn sorang otai im ni..nak mintak diskaun sikit..hehehe..nanti if aku dah beli..aku akan bg review aku k?

so..utk sesape yg sgt sgt sgt takut nak beli lagi ni..takut rugi or kene tipu ke..takpe.biar aku jadi bahan ujikaji k? if rugi pun sbb tak berbaloi..biar aku rase dulu..biar aku je yg tanggung..hehe..tapi mmg im ni pakar kan bab psycho2 nih kan? yerla..masing2 berebut2 nak beli cepat2..yerla…500 pertama je dapat jd gold member utk duit mania..

dari pengalaman aku..pegi bengkel yg bayar mahal2 pun..tak ramai peserta yg akan aktif di forum ekslusif die..so mgkin leh amik manfaat dari mende camni..dan macam aku beli clickbank dulu..ade gak die bg mende special utk org beli awal..tapi..bile aku tgk2 balik..diorang naikkan jumlah org yg terime bonus tu. !!! aper perasaan korunk? rase diperbodohkan tak?

mgkin korunk baik kot..so..anggaplah tu strategi diorang jer🙂

Leave a Reply

