nak luahkan perasaan + pesan buat diri sndiri (especially for next sem)

skrg pkl 12.18 pagi..dah ari khamis..bsk aku ade final xm eco..aku tak siapkan lagi assingment..sparuh pun tak smpai lagi..study pun byk tak cover dan tak faham lagi..

of course la aku tak dapat nak luahkan secara detail nape aku tensen..yerla.nak jage ati org len..oklah..kite mulekan dgn brite baik dulu..aku dapat job yg kat bagan lalang tu..pade 30 hb ni..one whole day..kat tepi pantai..alhamdulillah..in term of keuntungan..tak byk pun..mcam bese..cume in term of kebesaran job tu..kire ni paling besar sbb ade 3 slot dan libatkan fasi..

utk yg tensen pulak nape? dah aku tak siapkan lagi assignment..malam ni..sepanjg malam..aku tak productive lgsung..tak smpai 3 page kot..tu pun mmg copy paste..dan assignment ni mmg dah dapat dari awal sem ! idiot !!! skrg baru nak wat..ni pasal assignment..kf..something need to be done pasal focus ko dan juga design bilik ko kot..yerla..laptop dah conquer meje dan juga ko leh distract dgn mudah bile ade connection internet..bile takde connection ko salahkan takleh wat keje plak..

oklah..pasal test plak..aku tak tau nak blaja ape dan tak faham pun..pastu serabut memikirkan ape yg org len pk pasal aku..aku pandai ke? tak lah !!!! byk je result test, quiz, assignment aku yg teruk..tu org tak nampak..tapi bile aku masuk kelompok yg ok..mulela..padehal bkn highest dalam kelas pun..

takpela..kesimpulannye.ko kene berdiri dgn kaki sndiri..balajalah dari awal sem..jgnla wat camni lagi..sian kat diri ko tu…xm eco nanti msti teruk..tapi takpela..life must go on..never give up !! sem dpn harapnye dapat study dari awal dan juga bantu kawan2 if diorang perlukan..tapi actually dalam kelas tu ramai sgt yg lagi pandai dari aku..dan juga ade je classmate yg consistent dapat highest dalam kelas utk sume subjek..i’m nobody lah !

oklah kf..ko nak serabut pun..tak gune..bawak kesan negative je utk ko..aku just ordinary person..aku takleh puaskan ati sume orang dan mmg semua org tak kisah nak fikirkan ati aku..beselah tu..

gudluck sayang !

Leave a Reply

