Kak Jah bakal membuka legal firm sendiri

wah..dah maju kak jah skrg..diam2..dah bakal bukak legal firm sendiri..sememangnye aku sgt kagum !!! renovate utk office je dah brape ribu..sewa..alat2 pejabat..pergh..overhead tiap2 bulan takyah citela…utk pengethuan korunk sume, kak jah ni ialah akak aku yg paling tua dan merupekan anak no 3 dalam family aku..

kak ji yg jugak seorang lawyer just membantu backup dari luar je wat mse nih..[kak ji plak akak kedua tua aku dan anak no 5 dalam family aku]…actually ade beberapa org kuat lagi disebalik langkah besar akak aku ni..merekalah yang menyumbangkan modal dan juga prospek2 dan juga consultation yang berkaitan..dan diorang ni otai2 lah gak..tapi diorang bukan lawyer..

kire dalam family aku..kak jah ialah orang yg ketiga involve dalam bisnes..if tak termasuk aku..if termasuk aku..4 oranglah..dari 8..leh tahan gak tu..huhu..tapi yg len tu ade je involve dalam biznes..tapi secara tak langsunglah..mcm wife yg wat biznes dan juga diorang just letak duit tapi biznes tu org len yg punyer..

apepun..gudluck dan all the best buat kak jah..smoga berjaya !!!

Leave a Reply

