idea akan dtg kepada ramai org..

tadi time aku pegi book fair..di booth truewealth..aku tgk ade buku yg bertajuk 111 Cara Mudah Berjimat Cermat.. argh..bile tgk content..byk gak point yg sebijik mcam tips penjimatan aku..tak sgke plak truewealth akn publish gak tajuk dan karya yg mcam ni..[kirenye aku pun layak gak la nak jadi penulis ngan truewealth..hehehe..tapi skrg aku takde tajuk dahla]…

so..actually bile idea yg kite terpikir tu..sememangnya ramai yg dapat idea tu..cume sape yg bertindak dan memanfaatkan sebaik mgkin jelah yg akan dapt pulangan yg setimpal…mcm aku yg duk bertangguh je keje..tak dapatlah ape2 lagi..apepun..ebook aku tu msti di publish gak spt yg dah dirancang.laku tak laku blakang cite..

gudluck kf !!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: