baru 2 post je mggu ni..?

arini dah ari sabtu..dan baru ade 2 post je utk minggu..padehal aku dah letakkan jaminan satu mggu at least 7 post..takpe..jgn isau..aku akan pastikan ia akan terus aku patuhi.. walaupun blog aku ni mmg dah hampir tiada pengunjung..yerla..dalam satu mggu tu..ikut statistik ade je yg kosong..if ade org visit pun..mybe die tersesat kot..

tkde ape nak diherankan..aku tulis tklah bgs sgt..promotion pun sgt kurang..just nak jadikan tmpat aku share ape2 dgn dunia..lagipun tak lame lg aku dah takleh nak tulis blog sesuke ati camni..lepas ni mgkin ade blog lagi..tapi lebih terkawal..ala2 kontrol gitu..

oklah..ape yg berlaku pade hari jumaat? antaranya..aku dpat kol dari sebuah sekolah..die just mintak quotation utk handle program satu ari utk 80 org student..kursus kepimpinan..paginye aku ade presentation eco..tklah bgs sgt..tapi okeylah..

ptgnye pulak..aku jumpe abg yusry..dapatkan sdikit nasihat dan tips dari die tntang bisnes..actually aku nak tnye die beberapa perkara pasal deal ngan skolah2 nih..dan aku gak ikut die pegi office die..kire first time la aku smpai office die..di situ ade malek..abg kepade malek (faiza) dan jawe..

lepas tu..aku balik umah..smpai kat umah..bgtau kat mak aku dapat first class..pastu kuar makan sikit ngan parents aku..ayah aku cakap..if dah dapt first class..lehla amek phd plak..oh !!! tidak !! hohohoho.. sblm pi makan..smpat gak ke giant..cari beras dan gule dll..

kat umah ni aku dah bukaklah envelop..dapatla tgk2 buku yg aku tmpah aritu..tak bce sgt pun lg..

ari ni plak nak pi pesta buku…dijgke aku akan shopping buku yg mencecah ratusan ringgit..haha..taklah kot..tgk bukulah..if mph ade bukak booth mgkinlah leh cecah ratus..

Leave a Reply

