banyaknye aku berbelanje !!!

100_0637argh..aku wat gak kesilapan arini..nilah akibatnye tak mercang dgn teliti..duit cash aku bawak dgn agak byk..so buku dll aku beli dgn agak suke ati tanpa berfikir panjg..kat atas ni picture buku dan kaset yg aku beli ari ni..[alamak..apesal kaset tu kat atas skali !! abaikan jela ek..malas aku nak amek gambar lg..ia tak melambangkan ape2 k..huhu]

arini aku beli 9 buah buku dan 10 bijik kaset.seriously aku tak rancang nak beli sebanyak ni ari ni..tapi sbb tak leh kawal nafsu membeli dan mmg ade cash di tangan..aku beli jer..time bratur nak bayar pun smpat lagi tambah mende yg nak dibeli !!

sepatutnye..aku kene sntiase ingt just nak beli buku yg betul2 berkait dengan ebook yg bakal aku terbit dan berkait dgn usaha aku nak dapatkan gud idea establishkan biznes pada  cuti ni..so..buku mcam unlimited power dan awaken the giant within tu misalnyer.aku tak payah belila patutnye..

tapi ape nak wat..tu la akibat tak pk masak2 dulu ..nnti bln 5 ade je lagi book fair kat the mines..tapi duit dah tarak kot..so retilah duk diam2 kat umah ..hehehe..

tadi kat ruang legar smpat gak tgk jap forum yg dihandle oleh azhar sulaiman dan panelist die ialah a kadir jasin dan jugak irma yg nabil peluk tu..dan aku gak bjaye dapatkan sign azizi ali..walaupun di atas buku yg ditulis oleh gobala krishnan..gobala ade je pagi tu..tapi aku tak tegur pun..time ptg time aku beli buku die..tggal azizi dan wife dan staff dier jerlah..

yerla..watpela gobala si millionaire tu nak lepak lame2 kat situ..baik tdo kat umah..[teringat plak aku beli ebook die yg berharga RM240!!! yg aku tk dapat satu sen pun lagi dari ebook tu..]..

dan ari ni..org yg teman aku pi book fair sudilah belnje aku makan domino pizza..tak penah aku makan kat domino tu..mkan kat umah penahla..

dan sepanjang pemerhatian aku tadi..mmg sah gerai pts yg org beratur paling panjang..erm..tapi aku tgk yg bhagian buku2 bdk skolah k..tu kategori lain kot..hehehe..so..mmg jeles gaklah tgk kejayaan gempak die dalam mase 9 tahun penubuhan..so..harap2…aku pun dapat berjaye lebih dari die satu ari nnti..hehehe..

p/s:no wonderla blog aku mmg tak fames..sbb aku mmg dah disablekan kemesraan die terhadap search engine.huhuhu

2 Responses to “banyaknye aku berbelanje !!!”

  1. FFCrew Team Says:

    bagus..bagus…..
    boleh belanje aku makan McD pulak lepas nie

  2. kfadhli Says:

    eh..bkn ko ke yg patutnye blanje kawan ko yg dah pokai nih? hehehe.. oklah..if ko dtg time aku konvo nanti aku blanje k..hehehe..


Leave a Reply

