tension di sebalik beberape perkara..

aku agak tension gak bile pk beberape perkara yg berlaku smlam dan ari sblm nyer..tapi nak cite kat sini..nanti sekejap je smpai ke pihak yg aku tak puas ati tu..so..daripada mende jadi lagi teruk..elok aku diam..dan just fikirkan sebanyak mgkin hikmah dan kebaikan disebalik ape yg berlaku..

actually..bkn aku tak bese mghadapi sume ni..tapi yerla..tension ttp tension..huhuhu..

bsk aku ade 2 presentation SOLO..marketing dan acc..ish !! tak suke betul..especially yg mrktg tu..rase tertekan gak nak present sbb ari tu dah wat sgt ok..dan jugak yg aku bakal present bsk ialah mende yg dah berkali2 dipresent dan bkn sumenye hasil kerje aku pun..

tapi takpela..kene tempuhi gak..jumaat pun ader gak presentation..hopefully sumenye ok..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: