alhamdulillah..settle pun presentation marketing..

tadi dah settle presentation marketing..aku mmg prepare last minute gile..silde hanya dibuat sehari sblm nak present..padahal aku dah tau aku present tajuk ape dari awal sem ! yerla..dah dapat hujung2..mmg bertgguh2la..mcam subjek ob..aku dapat group first..utk group ob mmg aku tak puas pun ngan prestasi aku..

utk marketing ni..aku present tajuk ke 20 dari 22 tajuk..utk marketing ni gak aku dah abehkan duit mak aku utk beli baju, neck tie and kasut baru..tapi oklah..aku bkn ade beli kasut or baju or neck tie pun sem ni..so..sekali utk satu sem..taklah teruk kot..harga2 pun taklah mahal gile..mcm neck tie rm39.90…kasut hitam (bata jer pun) rm70..kemeja pun tak smpai rm50 kot..

time beli tu..mak tak kisah sgt pun pasal harge..tapi aku kisah gaklah.yerlaa..taknaklah nyusahkan mak..nanti pakai dah lawa (kononnyer)..tapi present cam hampeh gak..

tapi alhamdulillah.dr. faridah tadi cakap presentation aku wonderful, confidence, aku well prepared dan die suruh kekalkan attire tu.(kire die leh terime dahla kaler aku pakai arini..hehehe)..so …keep it up…alhamdulillah..daripada 10 markah utk presentation pun..oklah..aku dpat markah yg memuaskan..nak tau brp? tanye kat comment dan aku jawab k ! hehehehe

mggu ni jugak dah berlangsungnyer xm hr..carry mark aku tak elok sgt..especially first test..sgt teruk dapat 11.5 per 20 kot..so..mmg sgt tak elok..for 2nd test pun aku tak bersedia pun..just study bebetul malam sblm xm..tu pun tdo awal dan bgn lambat utk ke xm pade bsk paginyer..

Leave a Reply

