kene sound ngan suami orang

tadi aku baru dapat email dari suami orang..die sound aku sbb panggil isteri die “sayang”..aku pun silap..yg pegi gatal pegi gune perkataan tu watpe..padahal aku mmg sgt sgt sgt jarang gune perkataan tu walapun org len gunekannye terhadap aku..

btw..aku gune tu pun sbb aku tgh geram sikit..yerla..dgn cara ayat di bg kat email dan jugak di sms..baiklah..berbalik kepada peristiwan di sound ni..laki die tu leh plak cam ugut..”nak aku turun uitm ker”..so first thing yg aku cube bgtau diri aku..bersabar…

so..aku explainla sikit jer kat die..die leh trime kot..harap2 die tak reply dah ape2 yg boleh mendorong aku pun nak reply lagi..

pengajarannye di sini utk kf..jgn sesuke ati nak gune perkataan sayang.walaupun ko dah tak gune perkataan tu sbnarnyer..sekali ko terguna..dah cukup merosakkan imej ko..dan sudah cukup utk mendatangkan masalah yg tidak berfaedah pade ko…

p/s:bsk ade presentation brm..smoga dpat present dgn lancar..ameen..

Leave a Reply

