alhamduillah..settle talk

ari ni settlelah talk di sekolah kebangsaan di ulu kelang..penat gaklah..sbb aku mmg tdo lambat.dalm 2 pagi kot..pastu bangun awal siapkan slide..pkl 9.30 pagi talk..lame plak tu..1 jam 45 minit..pastu rehat..pstu siapkan utk slide malamnyer plak..pkl 9 start talk hingga pkl 10 lebih..

talk siang aku tak puas ati sgt..sbb lame benar..bdk2 pun bosan..yerla..pasal kepimpinan..dpn bdk2 darjah 3,4,5,6…what do you expect? hehe..malam aku njoyla..sbb dapat watkan diorang gelak dan lebih participative..dan skrg aku penat gile..mmg tak study ape pun arini..padahal mggu dpn sgt mencabar dan sgt banyak keje..

aku smpai umah lambt ari jumaat ari tu sbb pegi bkt tinggi ..first timela pg jj sane..dan aku rase jauh sgt kot jj tu..dan time kat jj tu..dapat kawan baru..name die rayhanah..panggil ray je..bkd information system (puncak perdana)..duk kat kepong..okla..nice gurl..aku pegi jj pun ngan Mr. x..

Leave a Reply

