dah abeh bace buku great by 24

alhamdulillah..aku dah berjaye abehkan buku great by 24..basically buku ni sgt ringkas dan simple..ia menceritakan bagaimana penulis berjaya membina empayar bisnes terjemahannya secara ringkas..

dan aku tak berminat nak cadangkan pada sesiapa utk beli buku ni..unless mmg duit ader berlebih byk sgt..if sape2 nak bace..leh bgtau dan pinjam je dari aku k…

dan sekarang aku tgh bace buku “How to get rich” by Feliz Dennis. buku ni aku dapat hadiah dari saifulsham consultant..ala..buku ni diorang pun beli time penghabisan stok kat popular tu..hehehe..kotla..

skrg dah bace baru dalam 20 ms..mmg org ni yg tulis buku die sndiri..die ni pun bkn penulis bertauliah sgt pun..bi yg dipakai pun takla semudah mane..so..ade mende2 yg aku tak paham sgt la..tapi gist2 tu dapatlah gak..

Leave a Reply

