ha ! bgs sgtlah tu kf !

malam ni akhirnye aku berjaya gak siapkan essay utk mangerial accounting..satu keje yg die dah bg pada kelas pertama tapi aku hanye siapkan pada hujung sem..kurang seminggu dari deadline die baru aku start buat..to be exact..dalam4 ari camtula..tapi if kire btl2..mgkin 2 ari je kot aku wat..

carry mark utk mende ni dah la tinggi..so pepaham jelah markah yg aku dapat bile wat keje last minute nih..hasil keje yg ntah ape2..msti teruk punyer..

bgs kf.wat lagi slalu macam ni k !!

Leave a Reply

