mengapa kf tidak laku di pasaran ( in term of utk dijadikan bf ) – sbb 1

saje je nak wat post mortem..napelah kf ni takde gf2 lagi..ish2..post kali ni pun aku ilhamkan dari satu kejadian ari ni..tapi yg penting kat post ialah nak dihighlightkan nape perkara ni terjadi..ade byk sbb ..tapi aku akan huraikan satu persatu..tapi utk post ni satu dulu la yer..

sebb yg pertame ialah ..aku tak reti wat lawak..

lelaki yg tak reti wat lawak adalah tidak begitu menarik @ tak menarik langsung di mata perempuan..yerla.. ketawa is the best medicine bak kate omputeh..so..tanpa adenyer this competitve advantge..takde orglah yg tertarik..

so..aku mengundur diri awal2la if mmg pesaing aku pandai wat lawak dan mampu buatkan that gurl ketawa..utk that gurl pun..dah mmg ko nak org yg begitu kan? so..it is good for u..

btw..adakah org yg pandai buat lawak ni akan mnjamin kebahagiaan dan kesetiaannya ? dan adakah org yg buat lawak ini akan setiap masa mampu menggembirakan hati dan tidak akan bersikap agresif atau pemarah ? dan sememangnya org yg tak reti wat lawak pun tidak menjamin apa2 buat si dia…

aku hanyalah insan biasa + tak reti wat lawak

[sadis gile pos nih !]

Leave a Reply

