kesilapan dalam perniagaan – cakap seolah2 service tidak dijamin berkualiti

tadi ade sebuah sekolah lagi call aku..die mintak wat talk psal tknik buat nota..ade 100 org..tapi die nak pecah pada dua kelas..kesilapan aku kali ni pulak ialah :

  1. aku bleh cakap kat die..wat satu session dulu then baru plan lagi satu session lagi..sbb aku cakap..die bkn bese amik service dari aku lagi pun..so ..nak pastikan die betul2 puas ati..ish ! ade plak cakap camtu..macam aku tak confident ngan perkhidmatan aku..aku patutnye cube yg terbaik..then no other issue ..full stop..
  2. aku tak dapat jawab dgn meyakinkan bile aku free…tapi tak obvious sgtlah..sbb aku cakp mei dan june aku boleh je bg talk on week days..yerla..takde planner ngan aku tadi..so takleh nak bg specific date on april tu..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: