mengharapkan minggu yg baik … :)

hjung mggu aku berlalu macm biasa..tidaklah produktif lgsung..walaupun hari ni aku ade test acc dan juga kene submit eco [yg mmg aku takkan submit arini sbb tak wat ape pun!!]…

skrg ni pkl 12.45 ..aku baru je smpai umah sewa di shah alam..aku mengharapkan ari isnin hinggalah ke jumaat ini aku dapat lalui dgn yg terbaik..

bermula esok dgn test acc..kene siapkan assignment eco yg majority classmate dah hantar, kritik utk ob, dll..mggu ni jugak aku akan luangkan mase utk tulis di blog ni post2 yg berkisarkan tentang bisnes..

antara perkembangan biznes ialah encik muaz mgkin menjadi partner jv aku..bkn ape pun..mgkin leh bermula dgn satu perkongsian bjiak ..huhuhu..dan juga encik suffian firdaus (pian) dah agak xcited nak memulakn biznes..itulah yg aku cube usahakan…kene pk biznes ape yg sesuai..

aku mmg taknak pk sgt dah bab  biz ni..tapi terpikir gak..hehehe..tu la blaja pun tak kemane nih..tapi aku tak leh salah kan biz gak..sbb aku tak wat biz pun..mmg aku malas belajar pun….

ade lg beberapa perkara yg aku nak share tntg mggu lepas..pasal bdk uia aku dah mention kan? pasal kak su dah kembali ke rumah aku setelah hampir setahun..dan juga pasal bdk uia yg tak nak bayar2 gak utang dgn aku…dll..

smoga minggu ini kita semua akan menjadi lebih baik dan gumbira !!! ameenn…

Leave a Reply

