report for last week..

isnin

  • ari ni cuti sbb kelas account takde..so lepak umah lagi..nak siapkan human resource(hrm)

selasa

  • aku lepak di umah lagi..dkt tgh ari baru balik uitm..ade kelas petang nih..kelas brm..kelas pagi ob pun dah cancel.

rabu

  • ari ni kiteorg brjaya wat talk yg jemput manager hr admin dan it metro parking..en. fiaza dan jug die bwak senior corporate executive, en fauzi..grup harriet plak die wat skype ke fiji..huhuhu..
  • oklah ari ni ..puas ati sbb makanan [yg amy dll handle] sumenye gempak gak..dan berjayela wat ngan sempurna..walaupun aku macam ape je jd mc.
  • waktu senje plak..ade perkara yg tak berape best berlaku..boleh dikenang sepanjg hayat..tu lah silapnye if tak bersabar..tapi actually lebih kepada sebb tak bersedia dari awal dan juga kelemahan bile menggunakan ym dan email sahaja sebgai medium komunikasi..[aku akan elaborate dalam next post]..takpelah..what past is past..

khamis

  • pagi kelas mktg..alamak..aku present kurang dari 2mggu..baju pun tak cari lagi..[lect cakap aku tak reti pilih kaler baju yg sesuai..]
  • ptg kelas ob…die suruh critique buku from good to great..
  • malm makan nasik lemak jati..beli dan makan die seksyen 2..ngan air cincau kurang ais…so cincau dan airnye lebih byk..undang makan abc..huh !!

jumaat

  • ari ni test eco..dalam 1 per 3 aku tak dapat jawab..mmg tak reti..dan assignment aku tak hantar..tapi thanx Allah..die bg hantar Isnin ni..tapi mmg aku tak reti lgsung wat..bdk2 ni leh wat sampai 8 muke !! ntah ape yg diorang goreng ntah !!
  • sbqi singgah umah aku jap tengah ari..pegi solat di pi..dah lame dah aku tak solat kat sane..tapi bile solat kat sane..smpai umah lambat sbb dalam tu jam dan jauh dari yg kat surau tu..2 mission bersama2 undang tak tercapai arini..satu nak usha sorg ni [ni mmg gile.]dan lagi satu nak pagi makan 5.95[mcd]..
  • tapi tkpe..kiteorang pegi kfc..makan snake plate..sab pun join same..die dtg lambat sikit.

lain2 yg best

  • bestla..malam2 study ngan undang..ada kawan..
  • dapat kenal ngan 3 org bdk uia..walaupun mgkin kejap..tapi tak kisah..kite tgk brape lame tahan..
  • alhamdulillah aku sihat sepanjng mggu ni..just selsema sikit..tu jerla..

tula serbe ringkas report..yg tak cukup rencahnye sgt..tapi oklah kot..hehehe

Leave a Reply

