kerjaya dan pengkhususan [artikel best]

aku terbace satu post di zaharuddin.net. beliau menulis satu post yg aku percaya ramai di antara kita seringkali berhadapan masalah dgnnyer.. mcm aku..aku tak tau nak jadi ape nanti..nak ceburi kerjaya ape..nak jadi pakar bidang ape..mane satu aku nak capai dulu dll..

yerla..kdg2..kite ade byk mende nak wat..kite mgkin blaja mende len..tapi minta mende len..so best gaklah bace artikel tu..at least bg aku sedikit panduan..bace skali mmg tak hadam sgtlah..sbb mgkin agak panjang dan berat..hehehe..so ..aku plan nak print or bace lagila artikel tu..

untuk artikel penuh boleh baca di sini

Leave a Reply

