gurl di dpan dan boy di belakang

satu malam  tu ..aku balik dari pegi fak ngan undang..lepas antar die[nek moto]..aku kene kuar ikut pintu dpn..sbb gate belakang dah tutup..

time ke arah trafffic light ..aku ternampklah satu moto ni..dari belakang mmg aku nampak yg bawak moto tu is gurl bertudung dan juga di belakg die is guy..mmg peluk erat di dari belakang..

time laki tu nampak aku tgk dier..reti plak nak rase malu..perempuan tu pun nampak tertekanlah juga kot..tak beses diperlakukan macam tu kot..yerla..sambil bawak moto..terpakse melayan objek2 lain yg berkeliaran di badan..”mende” tu merayap ke mane pun..apela sgt gurl tu leh wat..redho jerla..yerla..nak tepis pun tangan dua2 pun occupied..

takpela..kite sume leh wat pilihan..termasuklah gurl tu gak..dah die nak..nak wat camne kan?

apepun..semoga kita sentiasa disukarkan Allah ketika ingin buat perkara yg tak elok🙂

Leave a Reply

