cara mendapatkan pasangan [gurls dilarang bace..huhuhu]

pernahkan korunk dgr ada org nak bunuh diri sbb die kate takde org yg sudi jadi teman hidup dier?..aku pernah !

aku pun bkn org yg ade credibility nak cakap pasal ni sbb aku pun tak berpunye lgi ..dalam kate lain , tak laku !!

oklah..tips kali ini khas utk lelaki sahaja okey? bagaimana nak mendapatkan gf pertama anda !!! hohoho..bg yg buaya darat tu..msti dah ade gf yg ke 67 or 99 dah pun..so..tak sesuailah bace nih..okla..ape dier tips nyer?

  1. pastikan penampilan anda sempurna..dari segi pakaian dan pengurusan fizikal spt muka, rambut dll.
  2. pastikan anda berduit banyak !! saya maksudkan, yg sgt banyak..
  3. dpatkan kerja tetap dan gaji yg besar
  4. mintak tlg rakan, ahli keluarga anda kenalkan kpada anda gadis2 yg single

oklah..tu jela tips aku yg tak seberapa tu..mesti menjadi bahan gelak utk org yg dah berkapel..hahaha..

2 Responses to “cara mendapatkan pasangan [gurls dilarang bace..huhuhu]”

  1. fana Says:

    hahahaha…bole la btul jgk..tp as for me..d bottom line is ur personality…klo perangai cam taik, kerek nak mampos, bajet dll, sile pegi mampos! buat tukang cuci jamban pn tak hingin…hahaha..

  2. kfadhli Says:

    eh..kalu kerek..dan perangai cam taik..ade gak org nak tau..tapi msti byk duitla..hehehehe..

    tapi yg nak pun mgkin dari golongan2 seperangai ngan diorang gaklah kot..huhu..


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: