projek ebook ditangguhkan !

kat sini aku terpkse gaklah akui..mmg poyo tu wat plan sblm ni…huhuhu..yerla..plan asal free report publish hjung bln ni..dan ebook publish hujung bln dpn..yg siap pun design cover free report jerla..huhuhu..

bkn pe..disebabkan kelemahan aku menggunakan masa..mmg tak smptla..skrg ni dah kat hujung sem 1 master aku ni dah pun..assignment dan test dah mule berlambak2..so…aku kenelah berikan masa yg ade utk mende2 tu..actually leh wat je sume mende ni lagi..tapi disiplin aku ni tak kuat sgt..so tak dptla..huhu..

10-ringgit1

okla..new goal for free report dan ebook ni ialah spt kat bawah nih..dan aku nak bg RM10 kat sape2 yg comment post ni if aku gagal mencapai 2 goals kat bawah ni..sesape yg comment paling lambat pada 29 march layak mendapat saguhati tersebut jika aku gagal k? lame mase aku bg nih..huhu..

oklah..goals poyo terbaru aku ialah

  1. free report akan publish before 31 mei 2009 dan
  2. ebook akan publish before 30 june..

dah byk kali dah aku wat offer camni..so far sume goals aku tak dapat capai ..tapi sumenyer takde orang yg sudi comment sebelum tarikh tutup..so selamatlah aku !! hohohoho..

4 Responses to “projek ebook ditangguhkan !”

  1. nadiah Says:

    tak mungkin ko nak derma kat orang duit tu kan,,, so. work for it!

  2. kfadhli Says:

    nak derma pun okey what..baru ko sorang..so baru RM10..hohohoho..

  3. Muaz Hadi Says:

    lambat lagi Mei tu.. bleh ka aku dapat rm10 nih. huhu

  4. kfadhli Says:

    berdasarkan track record aku..ade peluang yg cerah kot..hohoho..


Leave a Reply

