money is the root of all evils?

broken tak ayat tu?haha..k la..stuju tak ngan kenyataan ni? ni dari pengalaman aku la..byk mende2 buruk yg aku tak dapat nak wat sbb aku takde duit yg agak banyak sgt..bende buruk yg aku maksudkan disini ialah ape2 je yg kite wat tapi tak dapat pahale malah dapat dose..korunk pepahamlah sendiri k?

patutla ramai orang2 yg beragama anti betul ngan duit ni.huhu..tapi basically duit is just a tools dan orang yg memilikinyalah yg menentukan..jika dapat pada orng yg iman letak kat lutut, maksiatla yg dibuatnyer..begitula juga dengan sebaliknya..

bagi aku..ni la hikmahnya hidup aku tidak dilimpahkan dengan kekayaan oleh parents aku..sbb if aku ade semue tu skrang..dah macam2 mende dah aku wat !! Alhamdulillah..🙂

ps:setiap yg kite wat kan boleh dikategorikan kepada yg dapat pahale..yang tak dapat apa2 dan yg dapat dose..so pepandailah imbangkan sebelum kite ditimbang..hohoho…

Leave a Reply

