masa untuk bangkit semula [ai..dah jatuh ker ?]

skrg aku rase.aku mmg dah ilang fokus..yerla..macam2 nak buat pastu satu pun tak betul2 sukses..oklah..ni reviewnyer..ups..buku note aku plak cam tinggal kat umah kat shah alam..takpela..aku cube tulis ape yg aku igt..

ni disusunkan tak berdasarkan priority pun..okey..

  • study (gile dah byk tertinggal dan assignment tak siap lagi !)
  • ebook aku .tips penjimatan – kene update ebook tu dan juga karang ebook bonus pasal tips wat duit

oklah..tu jer..tu je aku nak fokus utk mggu nih..sbb assignment sbnarnyer dah berlambak2 sgt dah ni..plsla..harap aku diberikan kekuatan..bukak cuti ni mmg stress ngan assignment jer..utk mggu lagi satu..aku mgkin leh fokuskan pada yg len plak macam:

  • clickbank – study ebook balik dan upah org wat website
  • website teknik rahsia [ pls make sales!!!] – kene tulis blog n start promotion..oh !
  • webiste sistem rahsia – web tak siap lagi.en putra yg wat..pending !!!
  • mynetorange – finalisekan ngan putra hala tuju syarkt nih
  • jeans – just finished it dan jugak byar hutang yg patut
  • review new nokia website – just blogging..try to make money through adsense.. gile ! actually berangan nak jual web ni satu ari nanti..hohoho..angan2 pyelah tinggi.
  • self improvement – ni byk betul actually..tapi satu pun tak wat lagi.- antaranya? improve bi
  • rewardkan diri sendiri.. – nak pi genting !!! – dgn sape? ntah !!

Leave a Reply

