kf yg tengah down [very negative post]

[post ni sgt negative and very personal side of kf k !]

actually aku terfikir gak nak tulis or tak post ni kat blog ni ..sbb it is too personal n sgt memalukan..tapi fkir pye fikir..tak kisahla..sbb yg bace ni sume korunk2 jer..org yg kenal aku..

oklah..skrg aku ni tgh down gile sbb …erm..takpelah kot…aiseh..mane leh cite separuh2 kan?

hurm..okla..cmni citenyer..aku kenal ngan sorang gurl ni..agak high profilela kot..die blaja kat uia..amik law…duk kat usj..anak sulong dari 2 bradik..die ade myvi tapi tinggal kat umah jerla..sbb baru msk uia..mane leh bawk pun..aku ngan die baru contact dalam 3 ari jer pun..

so..tetibe die stop dan dh tak reply msg aku.then aku mmg tereffect gile..padahal ntah sape sgtla dier tu..kan? tapi die agak cunla..haha…aku jadi tension tetibe sbb mende ni jer..

mmg mende mcm ni [rase tension gile] aku dah penah rase dah b4 this..ni mcam history yg berulang lagila..padehal..die tak menyumbang ape sgt pun dalam idup aku lagi..just kenal baru 2,3 ari..then dah jadi cmni..

ape yg aku tak sedar ialah..aku suppose kene letakkn tumpuan aku pada tanggungjawab utame aku..sbg student..dan anak..ramai lagi org lain yg jauh lebih penting dalam idup ni yg aku kene berikan tumpuan..kene beri perhatian..mcm smalam..ade gathering kat umah smpena besday shamil..aku mmg tak tlg sgt pun utk preparation sblm n selps event tu..

just mak, kak ji dan kak rum [maid] yg bertungkus lumus..bile dah abeh event plak mak dan kak rum jerla yg bertungkus lumus..ish3..malam smlm tula gak kire macam kemuncak rase tension aku..

see..betape lemahnyer aku.hanya kerana sorang gurl.ni baru je 3 ari..if aku dah berkapel slame 3 tahun tak taula..dan baru aku lebih faham macam mane peritnya utk orang yg clash or bercerai..diorang pye tekanan perasaan..time tula kite sbg rakan dan family kene support diorang..

kite pun bese dgr camne ade tokoh terkenal jadi gile sbb perempuan…sbb diorang tahu isteri diorang sbnanyer tiada dara lagi dll..perempuan bkn sahaja boleh jd pendorong kepada kejayaan lelaki tetapi juga sebaliknya..tapi basically semuanya terletak kepada diri laki tu gak kan?

oh yer..lagi satu mende bodoh yg aku dah wat ialah aku beli simpack digi baru sbb nak contact ngan dier jer..tapi on the penjimatan wise..aku dah berjimat gaklah sebenarnyer kot🙂 ..takpela..smoga perkara ini akan lebih mematangkan aku..

dan satu idea ebook yg aku terfkir ialah..bgaimana bgkit selepas putus cinta..haha..tu la lebih kurang tajuknyer..sbb mmg perit utk org yg putus cinta..besenyer gurl la..no wonderla ramai yg terlanjur semata2 taknak clash..tapi akhirnye..clash gak..yerla..si lelaki dah dapat ape yg die nak..die tinggalkan jerla lps tu..

p/s:dan tadi aku diberikan undang satu blog ni.. music die tu membuatkan mood yg ceria kan? hohoho..

Leave a Reply

